Hart voor de zaak

Het begint met een goed gesprek.

Professionele ondersteuning met een persoonlijke touch bij één van de belangrijkste beslissingen in uw leven, daar staan wij voor ! Een huis kopen of verkopen heeft grote invloed op uw leven en toekomst, vandaar dat wij er alles aan doen om u daarbij zoveel mogelijk te ondersteunen.

Wij willen ù graag leren kennen, zodat u met een goed gevoel de verantwoordelijkheid voor het kopen of verkopen van uw huis met ons deelt.

BART STRUIKSMA

Register Makelaar-taxateur

Bart Struiksma, register makelaar-taxateur, directeur en eigenaar van Struiksma Makelaars. Daarmee treedt hij in het voetspoor van zijn vader, waarmee hij geruime tijd heeft samengewerkt. Hij behartigt de belangen van de klant bij het gehele aan- of verkoopproces.

Bart Struiksma:”Geen opdracht is gelijk. Door goed te luisteren en serieus aandacht te hebben voor de individuele situatie voelen wij goed aan wat er van ons wordt verlangd. Deze persoonlijke benadering is voor ons een vereiste om het gewenste resultaat te behalen. Want niets is ons teveel als het gaat om het succesvol verkopen en kopen van een woning. Wij zeggen dan ook niet voor niets bij ons op kantoor: Graag in ieder pand een tevreden klant!”

FRANK ZIJLSTRA

Register Makelaar-taxateur

Frank Zijlstra, register makelaar-taxateur, sinds medio augustus 2016 werkzaam bij Struiksma Makelaars. Hij versterkt daarmee ons team met zijn expertise en 18 jaar ervaring in de Makelaardij. Als nieuw gezicht bij Struiksma Makelaars maakt hij graag kennis met u als het gaat om de verkoop of taxatie van uw woning of appartement. Als fervent watersporter voelt hij zich thuis in deze waterrijke regio en kunt u zowel voor wonen aan het water, landelijk wonen of voor wonen in de stad bij hem terecht.

ELS STRUIKSMA – KLOPMA

Commercieel & Administratief medewerker

Els Struiksma is de sturende kracht van het kantoor in het prachtige Sneek. Een sterke persoonlijkheid die er al meer dan 50 jaar voor zorgt dat intern alles perfect wordt geregeld.

Els Struiksma:” Werken in de makelaardij is voor mij een voorrecht. Ik heb liefde voor het vak en ga iedere dag met veel plezier naar mijn werk. Dit gevoel proberen we als kantoor ook uit te stralen. Een nieuwe plek aan mensen geven waar ze zich thuis voelen vind ik het allerbelangrijkste in ons vak. Veel trouwe klanten zijn het bewijs dat ons kantoor hier goed in slaagt. Ik ben nu meer dan 50 jaar actief in het vak en krijg nu ook te maken met de 2e en 3e generatie van onze klanten. Het is zo’n leuk vak, ik hoop dit nog lang te mogen doen.”

ADY SIBONI

Commercieel & Administratief medewerker

Ady Siboni is sinds januari 2023 werkzaam bij ons op kantoor. Zij is samen met Heleen het eerste aanspreekpunt op kantoor en zij verzorgen samen het gehele administratieve proces rondom verkoop, verhuur en taxatie van uw woning.

Ady Siboni: “Als ‘echte’ Sneker voel ik mij heel erg op mijn plek binnen dit familiebedrijf. Door geboren en getogen te zijn in Sneek, heb ik veel affiniteit met de stad, straten maar ook de mensen die hier wonen. Klanttevredenheid staat bij mij hoog in het vaandel, geen vraag is dan ook te gek. Per e-mail, telefonisch of face to face, in alle gevallen vind ik het belangrijk dat iemand naar tevredenheid geholpen wordt en weer graag met plezier terugkomt. Het verkopen en aankopen van een woning is vaak veel geregel en er komen vaak veel gevoelens en herinneringen om de hoek kijken. Hoe fijn is het dan dat wij hierin een betekenis kunnen hebben door u zoveel mogelijk te ontzorgen.

Komt gerust eens binnenlopen voor een praatje, een vraag of een lekker kopje koffie. Onze deur staat altijd op.”

HELEEN VAN ERKELENS – DE VRIES

Commercieel & Administratief medewerker

Heleen van Erkelens-de Vries is sinds 2017 werkzaam bij ons kantoor en is geboren en getogen in Sneek. Zij is het eerste aanspreekpunt op kantoor en zij verzorgt het gehele administratieve proces rondom de verkoop, verhuur en taxatie van uw woning.